HTML

Bora KISS ::blog::

...BoraKiss és a Világ...

Friss topikok

Linkblog

2008.02.20. 19:32 antigone

...a kis Vonatlakó...

...hát, hogy miről fogok írni?  mindenről ami eszembe jut, és mindenkiről, akiről írni kell.Kicsit oylan lesz, mint egy napló, de nem az , mert nem szeretem a naplókat, csak vannak dolgok amit szívesen megosztok másokkal is, vagy felhívom bizonyos dolgokra az emberek figyelmét.....

Hazafele tartottam Vásárhelyről...Sepsiszentgyörgyre...és Dédán többet áll a vonat..kimentem, és Ő pénzt kéregetett..lefényképeztem a kis vonatlakót.Egy másik vonatról szállt le és pénzt kért, adtunk valamicskét, nem sokat, mert nekünk sem volt sok...hiszen amikor egy egyetemista utazik haza vakációzni, akkor már nemigen van pénze, csak valami finomságra, hogy Dédán ne unatkozzon....na hát akkor készítettem a fényképeket...és még azóta is gondolok rá...nagyon szerette, hogy fényképezzük..rendesen "pózolt", megkért, hogy fényképezzem le azt , hogy cigánykeret vet...azóta is lelkiismeret furdal, mert azt mondtam, hogy jól sikerült a fénykép, de nem tudtam olyan gyorsan lefényképezni, mert ...mire újra bekapcsoltam a gépet, ő már kérdezte, hogy milyen lett...én meg hazudtam...de a többit megmutattam neki, és nagyon élvezte, hogy Ő benne van a fényképezőgépemben...csillogott a kicsi szeme...az én Vonatlakóm szeme csillogott...

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://borakiss.blog.hu/api/trackback/id/tr13347578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása